Monday, May 2, 2011

rasa itu datang lagi

tak tau nak mula dari mana....
ok....bismillah.....
sekarang ni tengah rindukan "sesuatu"...
'sesuatu' yang sebelum ni dah macam lumrah dalam kehidupan sehari-hari...
'sesuatu' yang sebelum ni jadi pelengkap untuk kuceritakan dalam diari ungu....
'sesuatu' yang selama ni buat aku tertawa,gembira....
tapi,tetiba je terpaksa 'lepaskan' macam tu je....
sedih...
terkejut...

satu je cara yang aku terfikir untuk hilangkan rasa kesedihan tu...-lari daripada 'sesuatu' itu
tapi,aku gagal!
gagal untuk mengelak
gagal untuk menepis
rinduku makin menggunung...
makin tak dapat dibendung...


ya Allah,aku rindu 
namun,jangan kau hilangkan rasa rinduku padaMu


 

7 comments:

anum_taec said...

hai3..jengah jap..hehe..lame xnampak dilah update ekpom^^

sarah maira said...

sesuatu tue kte an?hahaha..hmm..kte un kne kejutan budaya gak nie..tp,kte yakin..insyaAllah..kte sume bole jmpe lg pas nie..wlaupun da berpisah..sume kenangan terindah tu akn tetap lekat di hati kte sumer wat selama2nye kan?..mai rindu gler kat korg sumer! ~heart KMNS!!!~^^

ein.. said...

dilah...syg dilah..akk rindu kt dilah..sbar ye dik..kuatkn semangat..nnti kita jumpa ye..

ein.. said...

sabar ye dila..akk rindu kat dila..nnti kte jmpa..insyaAllah

kak shikin said...

dila..akk rindu kt dila...sbar ye..InsyaAllah..kita akn jumpa jgk

ein.. said...
This comment has been removed by the author.
sarah maira said...

kak shikin..asal byk sgt komen nie..sume lbih kurg sme lak tuh.haha...^^