Friday, September 18, 2009

sIApA aKu?:p

menurut kata ahli bijak pandai,sesetengah org ada 2 personaliti.tapi,aku confuse la..cause aku bukan shj ada 1 @ 2 personaliti tapi TIGA!ngeee..
1st personaliti kt school;pendiam..budak baek punyer..
2nd personaliti at home with siblings and family;separa giler,sometimes high temper,agak biadap(ngee)
3rd personaliti at blog;aku jadi diri aku sendiri..outspoken tanpa perlu pikir hati dan perasaan org laen..yelah this my blog,so i can say anything right?:D
but truly deep in my heart,aku seorang yang agak sensitif,suka menyayang dan disayangi,suka bersahabat dan disahabati..huhu:p
aku hanya harap aku dapat luahkan aper je untuk aku luahkan dalam ruangan ni,cause aku rasa diary aku dah diceroboh.....uwaaaaaaa...
(gaya macam la tak de orang nak bace ape aku tulis ni kan?)whatever:p

No comments: