Friday, September 18, 2009

THe eXam(",)

trial oh trial!lepas dah sume 2.tp,aku nak story ckitlah pasal exam 2 k?
subjek bio;kecemerlanganku dalam subjek ni amatlah diharapkan agar aku dapat teruskan mission and vission aku(nak buat medic kt bumi indah permai,Aberdeen)-ni penangan akibat bace novel 5 thn 5 bln:p
alkisahnye..sedang aku membaca buku teks di tepi koridor kelas bagai orang gilak,my dearest buddies cakap ape yang aku bace tak di'spot' dalam exam kali ni.aku yang lurus ni pon percaya la..dah study last minit punya pasal.
tup tup atas paper exam kuar soalan berkaitan dgn ape yang aku NAK bace tapi TAK JADI!frust menonggeng....moral of the stury....
1st;jangan terlalu percaya cakap org laen
2nd;jangan study last minute:p kan ke haru jadinye...but semuanya salah aku sebenarnya.yelah,kalau aku dengar cakap cikgu and my parents(belajar dari awal)takkan jadinya adegan macam ni.kan?kan?
tu blom citer pasal subjek yang laen..my PSV paper ok jer..but time nak start drawing,tangan ni ketaq semacam jer.darah dah turun naik,jantung dah lari2 anak..ape dah jadi ngan aku sebenarnya.tp nasib baek punyer boleh control.
on wednesday;satu dugaan datang menimpa..between my table and cik merah,
ada tut tut kucing!faham tak what Imean?tak mau cakap straight to the point.geli (ngee)mulanye aku tak perasan.tapi bau semerbak semacam sampai aku nak pitam uuiiii tak boleh jadi.aku ngintai la..amboi!baek punye landing kucing 2 punye tut tut.betol2 kat tengah alam.nasib baek kucing.kalau orang ,dah lama aku baling dengan kuali terbang.(tp,logik ke org 'melabur' tengah alam macam 2?)whatever:p....now I just hope I will pass with flying colours.
doakan ye........amin ..

No comments: